2014. február 3., hétfő

Banditás

"Nem jön át" - mondotta lényegre törően életem párja, midőn felvonultattam előtte az általam igen nagyra becsült Stephen West munkásságát. No, gondoltam, innen szép csak igazán nyerni, merthogy az nem lehet, hogy az én uramnak ne virítson a nyakában valamelyik izgalmas Pistikendő... Nem mintha nekem már lenne (az Old Forge takaróhoz is még mindig  a Barka-szállítmányra várok), de kezdetnek épp jó lesz ez a nem túl nagy, nem túl bonyolult darab, mely ugyanakkor minden jellegzetes stílusjegyet felvonultat.
Egy meglévő sapkához válogattam a fonalakat, a homokszín-fekete kombinációra esett a választás. Nálam az eredeti színleosztás "negatívja" készült, mert úgy találtam, sok a fekete középen, épp az arc közelében.



"De hogy kell ezt egyáltalán hordani?" - tette fel a kulcskérdést a téglalap formától eltérő sálak viselésében eleddig járatlan férfiú. "Hát, ilyen...banditásan!" - találtam fel magam.


Ez "átment" :) Azt hiszem, jó esély van rá,  hogy tényleg hordani fogja...



Részletek a Ravelry-n.

3 megjegyzés:

  1. Olvasom nagy lelkesen: Banditás... Na, mondom, ezt megnézem, biztos valami kötős szakszó, kezdő kötőként falom az infókat. Aztán végigolvastam a bejegyzést... :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon vagány, férfias darab lett!:)

    VálaszTörlés
  3. Uú, S.W. nálam is favorit, az Old Forge listás - csak én még nem találtam meg hozzá a megfelelő fonalat. A kendő nagyon király, vagány darab lett!

    VálaszTörlés