2014. január 17., péntek

Renato (is) összeköt

Lassan már hagyomány lesz, hogy a hardcore kötős-fonós-stb. barátosnékkal januárban ülünk össze karácsonyozni, hogy legalább ezekkel az ajándékokkal ne fokozzuk ünnep előtti időzavarunkat. Ráadásul a születésnapom is erre az időszakra esik...

Sok kép következik.

Régen megszületett már a fejemben egy háromrészes szett ötlete (ökoszatyor, neszesszer és fémkeretes táska) melynek darabjai ugyanazokból az anyagokból és egyforma keresztszemes díszítéssel készülnének. A szett első két elemét most megvarrtam Kingának és Katának, a harmadik pedig az enyém lesz - ha szakítok rá időt az újra előtérbe került kötések mellett.



A neszesszer a szokásos Tilda-fazon.



A minták Renato Parolin Colori d'Inverno c. könyvéből valók. 30-as lenvászonra hímeztem az eredetileg megadott DMC színeket jórészt Venusra váltva, mint rendesen...
A kerámiagomb a Casa Cenina webáruházból érkezett.
Csipke: Barbaral.

És most lássuk az érkezési oldalt :)

Kata egy titkárnő precizitásával festett, vasalt és hajtogatott egy sorozat lila-rózsaszín vásznat alapanyagnak, és hozzáillő színű fonalakat is gyártott.
 

(Kinga zöld sorozatot kapott; szerintem megkörnyékezem, hátha neki is szüksége lehet lilákra...)

Hiánypótló dolgok következnek. Kata hímzős mappát, Kinga pedig összetekerhető kötőtűtartót varrt nekem. Az utóbbit régóta tervezem magam is, de ilyesmire sose volt időm. De innentől ez már megszűnt probléma lenni...




Nem túl szabályosan, de telepakoltam. Szívet melengető (pót)karácsonyi színek!


A karácsonyra emlékeztetett még Kinga horgolt mécsestartója is, no meg az angyalka formájú üvegben prezentált csokilikőr, amelyet sajnálatos megfogyatkozása miatt már inkább nem örökítettem meg ;)


A történeti hűség kedvéért idebiggyesztem viszont a desszertet: gluténmentes máktorta citromos mascarponekrémmel és mandulás csillagokkal. A tökmagos pogácsa viszont már a múlté.



10 megjegyzés:

  1. Hát azt hiszem, igazán remek összefoglalót hoztál össze megint! :) Szuper lett és köszönöm az ajándékot, annyira szép! <3

    VálaszTörlés
  2. Ja, és milyen volt a csokilikőr? Remélem ízlett :D

    VálaszTörlés
  3. Hű, mennyi szépség! Nem is tudom, melyik tetszik jobban...bár szerintem bármelyikünk bármelyiket szívesen fogadná.

    VálaszTörlés
  4. részemről is köszcsipuszcsi! (egyelőre még kiterítve nézegetem, a táskába rejtve nem tudok benne gyönyörködni:))

    ja és <3 ofkorsz

    VálaszTörlés
  5. Aztamindenit!
    Meseszépek odavisszabefutóra;-)
    RP minta olyan erdő hangulatú, érdekes, hogy még nem figyeltem fel rá, szóval amiket varrtál belőle- nagyon mutatósak, a Te táskádra is kíváncsi vagyok;-)
    Ó azok a festett vásznak és fonalak, gyönyörű színárnyalat, készíts belőle valami nagyon szépet!
    A mappa és a kötőtűtartó is szép munka, a mécsestartó <3
    A süti meg igazi finomság lehet....ett:-)

    VálaszTörlés
  6. They ar all beautiful and the dessert looks yummy.

    Catherine

    VálaszTörlés
  7. О, как красиво! Вышивка изумительная! Поздравляю, прекрасная работа!:))

    VálaszTörlés
  8. Meseszép hímzések:) Parolin az egyik nagy kedvencem, így örömmel nézelődtem nálad. Tetszenek a szépen és igényesen kivitelezett munkáid, varrásaid. Puszi

    VálaszTörlés