2013. június 22., szombat

Nem időszerű

...most a harminchat fokban ez a kendő egyáltalán, de legalább még a nagyon nagy hőség előtt sikerült befejeznem, blokkoláskor viszont kifejezetten jól jött a meleg: egy órányi száradás után a hintaágy újra használható volt :)
Hogy azért mégis aktualizáljam a projektet: legyen ez akkor - az eredeti elnevezés igen-igen szabad fordításával - Levendulás Kert...



143 gramm, három különböző projektből származó sajátfonalat emésztett fel, 3,5-es tűvel kötöttem. Ez a legkisebb méretváltozat, és bár szerettem volna, ha legalább az eggyel nagyobbra elég lesz az anyag, így sem lett kicsi: 145x50 cm. 
Ez is egy olyan minta, aminél azt éreztem, szívesen megkötném újra.
További részletek Ravelry-n.

10 megjegyzés:

  1. Ez gyönyörű, a színe, mintája egyaránt!❤
    Szerintem normális dolog nyáron kötni, régebben én is akkor készítettem a norvég mintás pulcsikat jó meleg gyapjúból télre....

    VálaszTörlés
  2. Lehet, hogy nem időszerű, de szépségesen gyönyörű, és átkeresztelve pont szezonális a termék... :)

    VálaszTörlés
  3. Csodálatos színek, finom harmónia. Én biztosan nem állnék neki kötni ebben a melegben, le a kalappal előtted!

    VálaszTörlés
  4. Levendulás kert...milyen gyönyörű nevet választottál! Illik is a kendőre :o)!

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű lett, mint minden amit készítesz!

    VálaszTörlés
  6. Szeretem, ahogy mixeled az alapanyagokat, színeket! :)

    VálaszTörlés
  7. Lehet, hogy most "csak" a levendulasága miatt időszerű, de gondolj bele, milyen öröm lesz jövő tavasszal benyúlni a szekrénybe épp ezért, amikor az ég végre kékülni kezd Meseszép, megint meseszép!
    (Takaró kötődik-e már? Mert azt kötni a hintaágyon, na az kegyetlenség!)

    VálaszTörlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  9. Csatlakozom az előttem szólókhoz! :)))

    VálaszTörlés