2012. november 4., vasárnap

Szokatlanul

...vastag fonalat sikerült fonnom ezekből. Eddig mindig csak vékonyat sikerült, ez nyilván egy végállapot, hogy egy adott szöszből a lehető legvékonyabbat fonja az ember, vastagabbat egyenletesen fonni nehezebb. De most ez volt a cél, nem csipkekendőnek szántam az anyagot. A Rikker-gyapjú most sem okozott csalódást, könnyedén adta magát, a másik, vastagabb szálú (erről sajnos semmi közelebbit nem tudok mondani) viszont kicsit megsértődhetett a festési procedúra során, mert újra meg újra összeakadtak a szálak, akárhányszor is lazítottam fel. Megküzdöttünk egymással, de győztem. A két szál közül a tompább színű a kis makrancos.
Az öblítés során engedett némi színt, ez nyilván még mindig az a bedöglött piros Sewo, ami annyi bosszúságot okozott már korábban is. Bizony, itt is bordós-pirosnak kellene lennie a rózsaszín helyén, de így se rossz...




199 gramm, 350 méter! Hosszan színátmenetes, a narancstól a barnáig.

10 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett Erika, annyira ügyes vagy! Énnekem a színei is tetszenek, nem hiányzik belőle a bordó :)

    VálaszTörlés
  2. Csudaszép lett, annyira tetszik :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem sem hiányzik belőle a bordó. Nagyon szép lett Erika és szerintem egyre szebbek lesznek. Már kíváncsi vagyok a következőre:-)

    VálaszTörlés
  4. Ne már! Hogy a csudába csinálod? Nem elég, hogy magad fested és fonod a fonalakat meg publikálod, még gyönyörűek is! Valami manók keze lehet a dologban, nemde?

    VálaszTörlés
  5. Húú, de szép lett! Mostanában ezek a kedvenc árnyalataim, gyönyörűen illesztetted egymáshoz őket!

    VálaszTörlés
  6. Ez már megint gyönyörű! Megértem Bejus gyanakvását. Ha nem látnám amit látok, tudnám amit tudok, akkor én is manókat sejtenék a háttérben. :-)

    VálaszTörlés
  7. És én meg csak csendben ámulok és bámulok, micsoda szépségeket festesz, fonsz mostanában... :)
    (Nekem ez egy másik, csodás univerzum! Egyszer próbáltam Anettal kézi orsón sodorgatni...Hááát...Nem könnyű, főleg szépen...)
    Ezért is tartom csodásnak az egyre szépülő fonalaidat! :)

    VálaszTörlés
  8. Csodálatos színek kerülnek ki a kezed alól! Igazi művész vagy! :)

    VálaszTörlés