2012. június 25., hétfő

Képzavar: vörösáfonya bordóban és mályvában

Miután kétszer nekikészültem és kétszer megszáradt, tegnap végre sikerült blokkolnom az ebből a fonalból (na meg egy kis hozzápótolt barna-bordó cirmosból) készült kendőmet. Aztán meg váratlanul elpusztult a fotóapparát, ezeket kölcsöngéppel, villanynál fotóztam ma este, a szokásos képcsőkorlátnál.




Fonal: saját fonás (dél-amerikai és ausztrál szalaggyapjú)
magasság: 55 cm
hosszú oldal: 133 cm

És egy munkafotó a jelenleg fonás alatt álló Kata-féle hossszú színátmenetes Rikker-gyapjúról. Azt hittem, a világos vége egy az egyben fehér, de az orsón egy csomó csodaszép pasztellzöld árnyalatot láttam:)


Ja, és elkészült a Hippi második fele, súlyra szinte azonos, de legnagyobb megrökönyödésemre 140 méterrel hosszabb! Szemre nem látok különbséget...


4 megjegyzés:

  1. A kendőd már blokkolás nélkül is nagyon tetszett, igy meg aztán... De ez a Katózöld :o)... (többek között ezért is sajnálom, hogy olyan hamar ott kellett hagyjalak benneteket és nem láthattam az orsón) csodás lesz :o)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép a kendőd,a fonalra pedig nagyon kíváncsi leszek :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett mindkét szín :o))), no és a kendő is!!! :o))

    VálaszTörlés